Alla inlägg under oktober 2011

Av ida sara - 11 oktober 2011 18:07

Tjenare folket, gästbloggarn Helena is in tha house!

Idag har jag haft skola 8.20- 15.10, sen cyklade jag hem, pluggade, tränade på mitt rum (yoga) och nu sitter jag vid datan, YEEEEEEEEY. Jag borde plugga engelska nu men ska göra det strax. Idag var det ganska chill i skolan. Vi hade bild sista lektioenen, nice men liiiiite svårt. Resten av kvällen ska jag nog tillbringa i min übermysiga onepiece från HM! Den e asskön! Imorse när jag vaknade så kände jag bara fml!! Men sen blev jag piggare och ba wihoo. Okej, det här blev lite rörigt känner jag. Imorrn har jag slöjd, hell yeah, mitt favvoämne! Stickar en mössa..... Imorrn efter skolan ska jag typ plugga och bara chilla, ska öva på en dans som vi kör på streetdancen oxå! Ska strecha också, trevligt vaaa :P Juste, ska göra yoga också, man får muskler och bränner fett av det, bra vaa?? Ska också sluta helt med godis, och bara fika nån gång i veckan. Okej det här känns lite KBRY men aja. Gillar att skriva en massa onödig skit. Imorrn e det Glee, döööör! Ägigaste serien ever lixom (Vänner äger också!)!! Aja men nu ska jag träna på engelskan, sen ta på mig onepiecen, äta middag och sen göra lite på nån läxa och sen tvmyys! Låter härligt va? ;) Vi hörs, Ida bad mig att ta över bloggen men nej pallar inte, gästbloggar bara lite då & då. Ida o Sara tror jag inte kommer blogga mer, vet inte riktigt... :( SES!



Av ida sara - 2 oktober 2011 19:57

Tjenare alla individer i världen. Jag heter Helena, och Ida (som e min kompis, går i min klass också) bad mig att gästblogga, så snälla jag gör det nu :) Idag har jag varit med mina söta små kompisar Freja och Lisa, hihi. Orkar inte berätta vad vi gjorde men aa. Inatt sov jag hos Lisa, yey! Imorgon har jag kör efter skolan, det blir nice! Imorrn börjar vi skolan 9.40 jag och Ida + vår proffsiga klass! Så himla skönt! Sen så har vi bara fyra lektioner... Aja men iaf, efter kören ska jag följa med Freja (Lisa ska också följa med) till Frejas hund Lowes agilitykurs, 19.30-21.00 Trevlans! Haha nej men nu har jag väl skrivit tillräckligt? Ha det så bra, kanske gästbloggar igen snart, pusshej!

 Bjuder på en riktigt charmig bild, från i somras, snygg vaaaaa? Heh driver men tog bara nån bild :P


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards